سایت تخصصی لوازم خانگی

تامین کنندگان، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط به لوازم خانگی sanat.ir/homeappliances


آخرین ارسال های شرکت ها در حال ذخیره سازی


شرکت های عضو در حال ذخیره سازی

آبسال

لوزم خانگي(كولر، بخاري، لباسشويي)

قاينار خزر

آبگرمكن ، كولر،يخچال، بخاري

سنگر كار

لوازم خانگي ، بخاري، آبگرمكن، كولر

كاوه فلوت

شيشه وبلورجات

ایران استوک

فروش ماشین آلات صنعتی دست دوم و استوک

پلاملامين كاشان

محصولات ملامين

شركت فراست مهارت تجارت

يخچال,فريزر,بانك خون,كفپوش,

پخش هیراد

نردبان,لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,لوازم صنعتی,ابزار آلات

بلور نوري تازه

لوازم خانگي

صنايع چيني زرين

ظروف چيني و ظروف هتل ، رستوران و خطوط هواپيمايي

برفاب

كولر آبي-آبگرمكن-يخچال-لباسشويي

آرميتاژ

توالت ايراني – توالت فرنگي- روشويي

فروش سیم ظرفشویی و اسکاچ

فروش سیم ظرفشویی,سیم ظرفشویی,اسکاچ,فروش اسکاچ,

شرکت تورزن

تولید کننده انواع ظروف ملامین




پست های ارسالی در حال ذخیره سازی





دپارتمان های موضوعی



دپارتمان های محصولات و خدمات



سایر موضوعات مرتبط

لوازم خانگی، دستگاه هایی هستند که کار‌های روزانهٔ خانه داری را آسان تر می‌کنند.این وسایل زندگی انسان را متحول کرده اند و سبب بهبود بهداشت و تغذیهٔ عمومی شده‌اند. برخی از این لوازم برای تهیه و نگهداری غذا در آشپز‌خانه به کار می‌روند، برخی دیگر برای نظافت استفاده می‌کنند.و از بعضی برای تفریحات و سرگرمی استفاده می شود. (منبع:ویکی پدیا)

خرید از بازار لوازم خانگی یکی از سخت‌ترین عملیات خرید است! این‌جا دنیایی از برندها، مارک‌ها، اصطلاحات تخصصی و فنی، آپشن‌های گیج‌کننده و تقلبات عجیب و غریب وجود دارد.
البته در این میان آپشن ها و مشخصات فنی و اصطلاحات تخصصی دستاویز خوبی شده است تا بسیاری از فروشندگان با طرح اعداد و ارقام نجومی و نسبت دادن آن به عملکرد وسیله مورد نظر مشتری را فریب دهند. ما در این مطلب کاربردی‌ترین نکات خرید از بازار لوازم خانگی را از دیدگاه کارشناسان و فعالان این بازار در اختیارتان می‌گذاریم.
فعالان بازار می‌گویند بیشتر مشتریان ایرانی هنگام خرید لوازم خانگی یک ضعف بزرگ دارند. آنها به متراژ فضای مسکونی و نیازهای واقعی شان توجه نمی‌کنند. همین موضوع عمده‌ترین علتی است که هزینه‌های اضافه به آنها تحمیل می‌کند. برایتان چند مثال می‌آوریم:
مشتریان زیادی علاقه‌مندند بزرگترین نمایشگرهای تلویزیونی را خریداری کنند. این درحالی است که محل زندگی آنها آپارتمان‌هایی با متراژهای کوچک است. آنها یک راز مهم نمایشگرهای تلویزیونی را نمی‌دانند. تفاوت کیفیت و وضوح تصویر نمایشگرهای بزرگ نسبت به نمایشگرهای کوچکتر در فواصل زیاد به چشم می‌آید. درواقع این موضوع به آن معنی است که یک نمایشگر بزرگ در خانه‌ای کوچک عملکرد یک نمایشگر جمع و جورتر را دارد و مشتری برای آیتمی هزینه اضافه‌تر پرداخته است که عملا به کار او نمی‌آید.خرید لوازم خانگی با ظرفیت‌های بالا یکی دیگر از عادات نادرست مشتریان ایرانی است. یک لباسشویی ١٢ کیلوگرمی برای یک خانواده ٤ نفره تنها به معنای اتلاف انرژی بیشتر و هزینه بالاتر است. علاوه بر این کارخانه سازنده در ازای ارایه لوازم خانگی با حجم بالاتر، برای محصول خود قیمت بیشتری تعیین می‌کند. به این ترتیب خرید لوازم خانگی با ظرفیت بیشتر از نیاز به معنی پرداخت پول بیشتر برای خرید کالا و پرداخت هزینه بیشتر انرژی مصرفی است. منبع: نازخاتون